søndag 5. september 2010

Regatta


Her er noen bilder fra årets klubbregatta i Mandal. Vi havnet nede på 5 plass av 7 båter men hadde allikevel 3 brukbare regatter. Etter siste runding på løp nr 2 satte spinakeren seg fast i toppen. Da måtte stilasbygger Leif Jørgen til topps. Heftig :-)

Været var upåklagelig, synd en slik dag bare samlet 7 båter :-(

Gutta på pallen

Bernt og leif med årets best pils?
Leif på vei ned i rykk og napp :-)


Høyt opp ja. Skulle vært 1.5 meters bølger og kuling :-)


Sam er 8 år og dagen yngste deltaker. Sam seiler optimist til daglig.


Skipperen Egil og Leif. Alltid blid disse to

Seiling er gøy

1 kommentar:

Tina sa...

SV: Hallo onkel! Du burde kjøpe den mobilen, jeg liker den i hvertfall så langt.. bortsett fra at jeg ikke har no minnekort, så jeg får ikke tatt no bilder eller hatt noe musikk på den ennå, men det skal jeg skaffe meg da :) Tror ikke det var no galt med den fra pappa sin side, men han har 3 mobiler han driver å skifter mellom hele tiden, så da fant JEG ut at han ikke trengte denne akkurat nå :p