søndag 9. november 2008

Nyheter fra sør




Da var nok en helg i boks.
Værmeldingen var dårlig men som vanlig, mandal slipper greit unna. Det var jo en av grunnene til at jeg grein meg til å flytte hit :-)
I går var jeg med Ole Jørgen, Øyvind, Eivind og Maiken på rådyrjakt 10-15 km fra huset vårt.
Riktig så herlig blei det, selv om jaktutbyttet ble null. Vi hadde med oss en dachs og en drever.
Begge hundene jobbet på sine dyr men dessverre kom ikke dyrene for skudd.
Vi hadde en nydelig dag i skogen, fyrte bål og Ole Jørgen serverte bålsteikt marinert indrefilet av rådyr. Det er det beste jeg har fått med klær på! Sinnsykt godt, helt ubeskrivelig var det. Takk takk Ole J.

I dag fikk jeg melding fra Fasseland som har startet Silva på skog denne helgen også. 1 Ak i går og 2 AK i dag. Aleksander fikk 1 AK på Oktavia og 3 AK på Aron. ( se Aleksanders side på linkene) Vi gratulerer dere begge, kjempebra.

Uma og Bella har jaktet på rugder og Uma vant 2-0, det stilige er også at Bella sekunderer stødig og fint nå. Dream Team.

Ingen kommentarer: