mandag 29. desember 2008

Livet er en fest





Her kommer noen stemningsbilder fra jula 2008.
Vi har hatt min bror, Benny " Mons Larsen" , på besøk og han har fått luftet seg mer en han hadde tenkt, tror jeg. Vi har gått turer, bålet og spilt utendørs tennis ;-)
I helga var vi i sirdal med våre tidligere naboer, Inge og Astrid. Her ble det også tid til tur og bål samt en liten "jakttur" med Uma. Uma er jeg kanonfornøyd med og hun viste meg at hun kan når hun må, herlig bikkje. Håper jeg klarer å dressere henne slik at hun kan prøve seg i AK i vinter.
Nyttår skal feires med Kjetil, Astrid, Erlend og Marte som kommer ned i morra. Da skal jeg tyne Kjetil for litt lærdom, han har mye å lære bort etter et kanonår med Phønix.

Godt nyttår til dere begge som leser bloggen ;-)

1 kommentar:

Kjetil Kristiansen sa...

Håper ikke forventningene er for høye mht lærdom. 1UK , Rjukan GP og finale i Forus Open sier noe om at kanskje jeg kan lære noe av deg:-)