mandag 30. august 2010

Gutta på jaktlaget slår til i Sirdal

Nok en fin helg i sirdal er over. Selv om jeg ikke fikk stillt på prøve benyttet jeg anledningen til å spasere en tur med et parti på lørdag. Masse fugl, masse action og rampete hunder er gøy å se på :-)
Kjetil ble sendt langt inn på fjellet i båt og siden jeg hadde med meg Bella gadd jeg ikke bli med dit. Hun hadde sikkert bare tygd på noen settere og da blir folk så sure.

Kjetil og hundene kommer senere smilende ned og forteller at begge er kvalifisert til VK finale på søndag. Hørte også rykter om en strihår som hadde noen råe "fuglearbeid" på lemmen men dette er ennå ikke bekreftet.

På kvelden hadde RFK invitert til jegermiddag med helgrillet lam. Det var godt det, ohh la la. Prisen? Kun kr 150,- pr snute, inkl dessert. En vellykket kveld hvor også trekningen for VK finalen ble foretatt. Sene slipp på Vega og Phønix gjorde at jeg, May Britt, Astrid og Erlend benyttet søndagen til fisketur istedet.

På vei hjem får vi endelig kontakt med Kjetil som forteller at Phønix har kapret 5 VK i sin VK debut. Det lå i luften men det er ikke noen mindre prestasjon av den grunn.

Senere får vi også melding om fornyet VK billett på Alex's Oktavia, 1 AK. Vi gratulerer så mye og gleder oss til å jakte med dere alle sammen.

Ingen kommentarer: