tirsdag 21. oktober 2008

Pedersen møter veggen






Mine gode seilkompiser Rune og Egil er noen allsidige ungdommer og under ei pils her om dagen ble jeg invitert til å være med en runde i klatreveggen... Jeg ble med og tok med min hundetreningsassistent Magnus. Vi fikk en innføring i sikkerhet og ble beordret opp i veggen.

Fargene på "festene" indikerte vanskelighetsgraden på løypa og Magnus og Martha tok en vanskelig vei og gikk rett til topps mens jeg og Christiane satt ny pers :-)
Må si jeg fikk assosiasjoner til yngre dager da vi klatret uten sikring i fjellet bak hytta i kuskjellhamna, selv om Egil og Rune sikret under meg.
Dette var gøy, vi kommer tilbake.
Bilde nr 1. Egil "spiderman" Johnsen og Magnus.
Bilde nr. 2 Magnus på vei opp
Bilde nr. 3 Oooops, Magnus på vei ned :-)
Bilde nr. 4 Rune
Bilde nr. 5 Christiane og Martha

Ingen kommentarer: