onsdag 9. desember 2009

Mørketid

Da er vi vel inne i det som kalles mørketid her til lands. Vind og regn avløst av korte perioder med snø og sludd. Kan man ønske mer? Ja, hva med hytte på fjellet, eget jaktterreng, stabil vinter og godt med fugl. Bedre skyteferdigheter, lettere kropp og slakkere motbakker. En jakthund til kanskje. Eller kanskje våkne opp og bare ha drømt at mamma døde? Det hadde vært noe det. Eller egen romtallerken, fa.. det hadde vært rått. En tur til Mehamn på 5 minutter. Hå hå hå. Kjære julenisse jeg håper du surfer på nett av og til :-)

Her er noen bilder fra året som gikk. Det er bare å krumme nakken å gå på. Nye reisemål og gamle venner venter i det nye året. Fatter gjør "sjøklart" Mehamn sommeren 09

Min feteste ørret, ever. Mehamn sommeren 09
Klart for måseggsanking, Gamvik mai 09


Mam og pap, Mehamn mai 09

Vinterjakt Sirdal februar 09
(må gjentas Torgeir!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloen. Du e sinnsyk flink å skrive, passe blanding me humor, litt alvor å enda mere humor, du e min "Oluf", stå på. c",) Mørketids-klem fra Tromsø-nissen

Torgeir sa...

Helt klart, men i år ser jeg av seilingsprogrammet at det går i dass. Februar er booka med seiling de siste to ukene. Første helgen i februar blir litt for tidlig igjen. I år satser jeg på en ukes trening på Gålå i mars, hadde det vært noe?